miércoles, 27 de junio de 2007

My first bloooggg :>

Ora 7:29 -> Salut !:) Mi-am facut blogul acesta de aproximativ 10 minute si nu stiu cum sa incep. Ma gandeam sa ma prezint , dar pana la urma m-am razgandit , si am zis sa scriu de ce mi-am facut acest blog :) Am sa scriu cateva motive si am sa le aliniez una sub alta asa cum m-a invatat pe mine fosta mea profesoara de limba si literatura romana , doamna Dulgheru. So , pt ca :
1). Mi se pare ceva interesant , ca eu sa scriu si cineva sa-mi citeasca mie sentimente sau informatiile pe care eu le voi publica ( sper sa citeasca cineva xD hehe )
2). Am citit blog-urile colegilor mei de la SK Radio ( Ramona & Andrei ) si mi-am zis '' eu de ce sa n-am ? '' :)) Plus ca ambele bloguri sunt interesante , cu stiri noi , critici & lot of stuff ..
3). Pentru ca este ora 7:33 si eu nu am dormit deloc in toata aceasta noapte , si nici nu am de gand sa o fac.
Poate va intrebati ce am facut eu toata noaptea . Ei bine , pana la ora 00:00 m-am uitat la un serial '' Los Hombres de Paco '' . Imediat dupa acest serial , pe acelasi post de televiziune , incepe un late night super : '' Buenafuente '' . O emisiune in care prezentatorul este un comic , care prezinta stirile cele mai traznite ale zilei , are invitati de prin toata lumea , canta , danseaza , intervieveaza ... etc :) Ce sa mai , un super show !:) Asa , sa continui cu ce va spuneam . '' Buenafuente '' s-a terminat la ora 2:45 . Eh , de atunci si pana acum am stat pe calculator , ba am stat de vorba cu prieteni , ba m-am jucat NBA Live 06 ( nu-mi place NBA Live 07 si nici nu vi-l recomand ). In fine , cred ca pt primul meu mesaj , am scris destul :) O sa revin mai tarziu , cand mi-o veni vreo idee ... De obicei ideile mele ''geniale'' imi vin noaptea , dar cum am jaluzelele trase , voi crede ca este noapte , poate-mi vine ceva in minte :) Va pup si ne revedem ltr :*

No hay comentarios: